Ofte stillede spørgsmål

SPØRGSMÅL OG SVAR

Her kan du finde svar på en række af de mest almindelige spørgsmål. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail på
Blinkesko@Blinkesko.dk eller kontakte os på tlf. 4465 6330


Leveringstid
Jeg har lige bestilt nogle varer, hvornår kan jeg forvente at modtage dem?
Er din bestilling afgivet inden kl. 15 på en hverdag, sender vi til dig samme dag. Er den afgivet efter kl. 15, sender vi til dig på førstkommende hverdag. Ønsker du en bestemt leveringsdato, er du velkommen til at skrive det under ”kommentarer”. Vi sender altid en mail, når din vare er afsendt.
Varen er udsolgt
Jeg vil gerne bestille en vare, men den er udsolgt. Hvad gør jeg?
Vi er lagerførende af hele vores sortiment, men det kan forekomme, at enkelte produkter bliver udsolgt i en periode. Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre, hvornår de forventes på lager igen, eller bede om at blive kontaktet, når varen kommer på lager hos 
Blinkesko@Blinkesko.dk

Bestilling
Jeg har lavet en ordre hos jer. Hvordan kan jeg være sikker på, at I har fået den?
Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse, du har oplyst. Modtager du ikke en ordrebekræftelse straks, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført, eller at mailadressen ikke er korrekt.
Gaver sendes direkte til modtager
Jeg vil gerne have sendt en gave direkte til modtageren. Kan jeg det?
Vi sender dagligt gaver direkte til modtageren og du vælger blot den ønskede leveringsadresse. Hvis du ønsker en bestemt leveringsdato, kan du tilføje denne under kommentarer.

 
Returret
Kan gaver byttes?
Vi sætter byttemærke på vores varer og du/gavemodtageren har altid 14 dages fuld returret. Bestiller du i god tid er det stadigvæk ikke noget problem at få varen byttet, selvom de 14 dage skulle blive overskredet.

OBS !

HVIS DU GERNE VIL BYTTE EN SKO, SÅ BESTIL IGEN OG OPLYS DET ORDRE NUMMER DET VEDRØRER, SÅ VEDLÆGGER VI EN GRATIS RETURLABEL I PAKKEN SÅ DU KAN SENDE DEN FØRSTE BESTILLING RETUR.

VIL DU IKKE BYTTE TIL EN ANDEN SKO; SÅ ER RETUREN FOR EGEN REGNING.

 
Betaling med gavekort
Jeg har fået et gavekort til Blinkesko.dk - hvordan betaler jeg med det?
Dit gavekort har en kode, som indtastes i feltet "GAVEKORT" ved indkøbskurven. Herefter fratrækkes automatisk beløbet, som dit gavekort lyder på.
Handel fra ikke-EU land
Jeg handler fra et ikke-EU land.
Der kan komme told og afgifter, når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.

 
Sikkerhed
Er det sikkert at bruge mit betalingskort, når jeg handler hos jer?
Ja, det er helt sikkert at handle hos Blinkesko.dk. Betalingen med kort foregår via en sikret side, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er kun NETS, der har adgang til data vedr. betalingen. Hverken Blinkesko.dk eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data der udveksles.

Batterier
Indeholder jeres varer batterier?
Ja, vores blinkesko indeholder batterier og skal derfor behandles som alt andet, der bruger batterier. Skoene skal bortskaffes som miljøfarligt affald på din lokale genbrugsstation.


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på
Blinkesko@Blinkesko.dk  eller telefon 30111060.